czwartek, 24 sierpnia 2017

Pomadka K lips od Lovely

Cześć!
W dzisiejszym wpisie, chciałabym przedstawić Wam pomadkę, którą wiele blogerek nazwało zamiennikiem kultowych Lip Kitów od Kylie Jenner.
Wszędzie było głośno o tych pomadkach, sama od dawna chciałam ją mieć,
ale rzadko była dostępna w moich wymarzonych kolorach. 
Tak intensywnie o niej myślałam, że  ją do siebie przyciągnęłam :D


 K Lips to zestaw dwóch kosmetyków - konturówki i płynnej pomadki. Wszystko jest zapakowane w kartonik, a dodatokwo włożone w plastikowy podzielnik. Opakowanie produktów jest bardzo ładne.
Ja posiadam kolor PINK POISON, czyli brudny róż. Bardzo mi się podoba :)
Aplikator jest bardzo wygodny, nabiera ilość produktu, która wystarcza na pomalowanie ust.
Pomadka jest bardzo trwała, ale wysusza usta więc radzę zrobić peeling i nałożyć balsam przed zastosowaniem. Niedługo pokażę Wam kilka projektów DIY, między innymi peeling do ust :)
Kosmetyk jest bardzo miła w noszeniu, a konturówka jest bardzo dokładna i miękko się rozprowadza.
Jest to ostatnio jedna z moich ulubioneych pomadek.




A jakie są Wasze ulubione pomadki
Oliwia

7 komentarzy:

  1. nie używałam jej jeszcze, ale muszę w końcu ją przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna propozycja na prezent na jakąś okazję, fajnie napisany post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też tak sądzę, sama dostałam ją jako prezent i jest jak najbardziej udany :)

      Usuń
  3. ostatnio mogłam ją wypróbować i akurat jestem zadowolona jedyne może akurat u mnie trwałość nie jest jakoś super rewelacyjna ale kolor śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać, aż zobaczę post DIY. Świetna recenzja! A kiedy ulubieńcy? Gratuluję 100 obserwacji ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się do tego zabrać... Myślę, że będzie przed rozpoczęciem szkoły :D Mam nadzieję, że jeszcze w sierpniu.

      Usuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)