poniedziałek, 16 października 2017

JESIENNA STYLIZACJA - SUKIENKA, TOREBKA SINSAY



































Cześć Kochani!
Nadeszła jesień - pora cieplejszych swetrów. Ze smutkiem odłożyłam na dno szafy zwiewne sukienki i kombinezony. Sklepy wprowadziły już ciemne ubrania. Nie ukrywajmy, jesienią ludzie stawiają na ciemniejsze kolory. Ja jednak lubię dodawać do swoich stylizacji kolorowy akcent. Tym razem zdecydowałam się na żółtą torebkę. Myślę, że warto mieć taką w szafie, warto eksperymentować z kolorami, na przykład pudrowym różem, jasną zielenią, czy czerwienią.

Jako, że jestem fanką sukienek, nawet w chłodne dni nie rozstaję się z nimi. Z czarnymi rajstopami prezentuje się ślicznie, a w dodatku jest ciepło.






SUKIENKA - NICOLE PARIS
TOREBKA - SINSAY  (NIESTETY JUŻ JEJ NIE MA NA STRONIE, PODOBNA TUTAJ)
BRANSOLETKA - NO NAME
RAMONESKA, MATERIAŁ SKÓROPODOBNY - NO NAME

Makijaż:

Pomadka - Mac spirit


Miłego dnia!
Oliwia


20 komentarzy:

  1. Ślicznie! Też lubię kolorowe akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta stylizacja. Niby jest kolorowy akcent, ale nawet nie rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, podobaja mi się takie szarości, fajnie przy nich wypadają kolorowe akcenty :) Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz Oliwka 😊 Jaka śliczna popielata sukienka. Uwielbiam odcienie popieli. Bardzo dobrze się w nich czuje

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta torebeczka :) I bardzo ładna stylizacja.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka! Już ją widzę w swojej szafie - muszę upolować podobną :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga i zostaję na dłużej! :)
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne te zdjęcia! Pierwsze wymiata! Super wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, proszę rób ich więcej, bo brakuje ich na Twoim blogu, a bardzo je lubię x

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, widać ze masz dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancka młoda Pani.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)