niedziela, 7 stycznia 2018

Pierwsze urodziny bloga!



Tak, tak, to już rok. Rok Ogrodu Życia. Dokładnie 7 stycznia 2017 roku o godzinie 17:35 opublikowałam pierwszy wpis. Był to wpis powitalny, pod bardzo chwytliwym tytułem: "Cześć" :). Tak oto zaczęłam moją przygodę z blogowaniem. Właśnie czytacie 111 wpis, który jest zbiorem statystyk, celów i wniosków, do których doszłam po roku blogowania.
Przez rok publikowania moich wpisów na temat kosmetyków, książek, a nawet mody, bardzo wiele się zmieniło. W moim stylu pisania i fotografowania zaszło sporo pozytywnych zmian (niedługo zobaczycie zdjęcia wykonane moim nowym obiektywem!). Jeśli śledzicie mnie od dłuższego czasu, na pewno je zauważyliście, a jeśli nie - poniżej daję Wam zestawienie moich zdjęć :).


Mimo tej dużej różnicy, z każdego zdjęcia oraz tekstu byłam i jestem dumna, ponieważ  doprowadziły mnie do każdego mniejszego, czy większego sukcesu.

Co czytacie najchętniej?


Uwierzcie lub nie, ale cieszę się bardzo z każdego nowego komentarza, z każdego wyświetlenia wpisu i każdej nowej obserwacji. Wtedy wiem, że poszerzam grono swoich czytelników i mogę im przekazać moją wiedzę i doświadczenia. A które wpisy najchętniej czytaliście?
Najwięcej komentarzy - aż 56 - ma wpis "Uratuj mnie" - Anna Bellon
Najwięcej wyświetleń mają kolejno:

- Recenzja "Fałszywego pocałunku"

- Recenzja cienia P2

                       

- Pomadka K lips od Lovely

 

- Ulubieńcy ostatnich miesięcy 



Statystyki:


Instagram: 108 postów, 488+ followersów
Facebook: 72+ polubień
Blog: 111 wpisów, 128+ obserwatorów, 21000+ wyświetleń

 

Cele:

Bardzo lubię się rozwijać i wprowadzać wszelkie pozytywne zmiany na blogu. Dlatego chciałabym wprowadzić pewne zmiany. Chciałabym dodawać co najmniej cztery posty miesięcznie. Ostatnio to zaniedbałam i w ciągu miesiąca pojawiały się max. 2 posty. Planuję dodawać więcej poradników i przydatnych treści. Od jakiegoś czasu staram się pisać teksty o zawartości minimum 1000 słów, ale na razie średnio mi idzie. Chociaż jestem już bliżej mojego celu! Jeden z moich poprzednich artykułów miał ponad 800  słów! Bardzo mocno chciałabym przedstawiać Wam wiele ciekawych produktów - tych tańszych i droższych. Mam nadzieję, że to się uda - będę się starała!
Dodatkowo stałam się posiadaczką nowego obiektywu - f 1.8 50mm i kilku blend. Dzięki temu moje zdjęcia są lepszej jakości - zobaczycie je już niedługo!
Kochani - bardzo proszę Was o wypełnienie ankiety, która pomoże mi zweryfikować moje cele!


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSexT53ETqS5RyBeXDJd89axahjIiEO56XP3xxaWzzRfjgSHlA/viewform?usp=sf_link

Wnioski:
Po co to komu? Blog prowadzę dalej i się rozwijam, aby dostarczać Wam jak najwięcej ciekawych i przydatnych treści i cieszących oko zdjęć!
Mam zamiar również zrobić kilka fajnych konkursów! Oto pierwszy z nich! W końcu urodziny, to prezenty!
Do wygrania mydło z Aleppo, którego byliście bardzo ciekawe po przeczytaniu wpisu z recenzją kosmetyków z Mydlarni u Franciszka. Konkurs odbywa się na Instagramie!
Zasady konkursu:
1.      Zaobserwuj nas na Instagramie Sajolka
2.      Zaobserwuj naszego bloga https://ogrod-zycia.blogspot.com/
3.      W komentarzu zaproponuj temat postu, jaki najchętniej przeczytałabyś na moim blogu, zaproś trzy osoby do wzięcia udziału w konkursie i napisz z jakich kont i gdzie mnie zaobserwowałaś.

Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną:
1.      Polub nas na Facebooku Ogród Życia blogspot lub dodaj nas na Snapchatcie ogrod_zycia
2.      Opcjonalnie udostępnij grafikę na Instagramie/instastories i oznacz mnie :)

POMYSŁ ZWYCIĘZCY ZOSTANIE ZREALIZOWANY NA NASZYM BLOGU :)

Instagram nie jest odpowiedzialny za konkurs
Konkurs trwa od momentu dodania zdjęcia do 28 stycznia, a wyniki podam do trzech dni od zakończenia
Wysyłka tylko na terenie Polski
Wraz z wzięciem udziału, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach konkursowych (wysyłka nagrody)
OSOBY, KTÓRE DADZĄ UNFOLLOW PO SKOŃCZENIU KONKURSU, NIE BĘDĄ MIAŁY MOŻLIWOŚCI BRANIA UDZIAŁU W KOLEJNYCH KONKURSACH.

16 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów!

    Pozdrawiam, Szyszka z bloga:
    https://szyszka-pisze-blog.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i życzę kolejnych owocnych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo <3 A korzystając z okazji życzę Ci realizacji wszystkich celów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pracy za Tobą i jeszcze więcej przed Tobą! Trzymam kciuki i życzę dalszych sukcesów! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za postanowienia:) Uda się!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie blog również jest motywatorem do rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za dalszy rozwój!

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę realizacji dalszych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, mi blog dużo dał. W końcu zrozumiałam o czym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też wkrótce mój blog będzie miał "roczek" i planuję podobny wpis:) Trendy Mama

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!! ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Rozwijajcie się dziewczyny, rozwijając bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz ślicznie dziękuję :-)